Google Website Translator Gadget

czwartek, 19 stycznia 2012

Czas Łaski

Jest teraz ten czas. Jest czas, kiedy to co chore może być leczone. Jest czas kiedy możemy próbować i starać się efektownie zmieniać swoje życie przynosząc do Boga owoce z naszego życia. Dziś prośba o wybaczenie ma większy wymiar. Kaznodzieja Salomon uczy, że na wszystko jest pod słońcem czas. Jeżeli jest czas łaski, to znaczy że nadejdzie czas nie łaski. Ten czas, to weryfikacja tego, jak żyjemy dzisiaj i jak postępujemy teraz. Dziś mamy szanse na to, aby postępować właściwie, aby próbować podążać za Jezusem. Po to został on posłany:
"Oto mój Sługa, którego podtrzymuję. Wybrany mój, w którym mam upodobanie. Sprawiłem, że Duch mój na Nim spoczął; On przyniesie narodom Prawo. Nie będzie wołał ni podnosił głosu, nie da słyszeć krzyku swego na dworze. Nie złamie trzciny nadłamanej, nie zagasi knotka o nikłym płomyku. On niezachwianie przyniesie Prawo. Nie zniechęci się ani nie załamie, aż utrwali Prawo na ziemi, a Jego pouczenia wyczekują wyspy" (Iz 42:1-4)
Ludzie załamani, słabi, mają swoją szanse dążenia do sprawiedliwości. Oczy Boże patrzą na ludzi i oczekują kiedy człowiek zawoła 'Abba Ojcze', a kiedy znajdą, to Boże błogosławieństwo dotyka taką osobę. Jest możliwość, że kiedyś tej łaski nie będzie? Naturalnie.
"(...) W czasie pomyślnym wysłuchałem ciebie, w dniu zbawienia przyszedłem ci z pomocą. Oto teraz czas upragniony, oto teraz dzień zbawienia" (2 Kor. 6:2)
Proroctwo z Izajasza mówi wprost, że trzcina nie będzie do łamana, ani nawet najsłabszy przejaw ognia nie będzie zagaszony - do czasu.

Czas, kiedy Chrystus obejmie tron i objawi światu sprawiedliwość jest stosunkowo blisko. A jeśli masz ku temu wątpliwość to w porządku. Mimo to, świadomy bądź tego, że obecny czas łaski jest ograniczony. Uświadommy sobie znaczenie ograniczenia obecnego czasu łaski i konsekwencji z tego płynących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz